mokymai

proaktyvus aptarnavimas: klientai visam gyvenimui

Trukmė: 1 diena (8 ak. val.)*
Kaina: 1370 € (+ PVM)*
Grupė: 2-20 žmonių

Formatas: gyvai arba nuotoliniu būdu
domina
Prarasti klientą labai paprasta. Jei post factum reaguoji į kliento poreikius, jau vėluoji. TOP aptarnavimas gali nusverti net gi produkto trūkumus. O, štai, kad ir įspūdingiausia prekė (paslauga) ar gera kaina - prasto aptarnavimo nekompensuoja. Mokymuose konkrečiai ir detaliai aptarsime priemones, leidžiančias ne tik išlaikyti klientą, bet ir užtikrinti, kad jis sugrįžtų ateityje.

Mokymai skirti:
  • aptarnavimo ar/ ir paslaugų serviso specialistams
  • konsultantams-pardavėjams salono (salės) prekyboje
  • valstybės tarnybų specialistams
  • ir tiesiogiai dirbantiems su klientais
mokymų vertė
  • patenkinti klientai
    Patenkintas klientas = patenkintas darbuotojas = patenkinta įmonė = laimi VISI
  • aptarnavimo algoritmas
    Perprasit paprastą sistemą su nepaprastais rezultatais. Be įtampos "o, ką dabar daryt?"
  • mažiau konfliktų ir skundų
    Aptarnausite sklandžiau, pavargsite mažiau. Įgūdžiai pravers ir ne darbo metu
  • daugiau pelningiau greičiau
    Sumažinsit laiko praradimus, pakelsit kliento čekius, auginsit grįžtančius klientus
mokymų turinys
  • 1
    aptarnavimo gairės
    Kodėl svarbu? Brangios klaidos. Kaip „neprogramuoti" neigiamo klientų elgesio?
  • 2
    kokybiškas kontaktas
    Tikslas. Reakcijos laikas. Kūno kalba. Kaip pradėti pokalbį? Kodėl klientas nekalba?
  • 3
    situacija ir poreikiai
    Kodėl klausimai? Interviu tikslai ir būtini faktai? Kaip sužadinti paslėptus poreikius?
  • 4
    įtaigus pasiūlymas
    Kas yra „suprantama kalba"? Išties vertingas pasiūlymas. Galingi argumentai.
  • 5
    prieštaravimų valdymas
    Ką svarbu suprasti? Teiginių testavimas. Metodika: suprantu-galvojau-įsitikinau.
  • 6
    kliento krepšelis
    Kaip padidinti čekį? 3-jų lygių lydintieji pardavimai. Kodėl nuo to laimi visi?
  • 7
    klientų srautai
    Aptarnavimo algoritmas. „Gyvo kūno" taisyklė. Dažniausių situacijų analizė.
ugdomi gebėjimai
  • gebėjimas užmegzti kontaktą su
    bet kuriuo (ne)pažįstamu žmogumi
  • gebėjimas išklausti ir išgirsti faktus,
    reikalingus sėkmingam aptarnavimui
  • gebėjimas argumentuoti: įtaigiai
    pateikti prekę-paslaugą-sprendimą
  • gebėjimas išsiaiškinti ir suvaldyti
    tikrus kliento prieštaravimus
  • gebėjimas užbaigti kontaktą
    pardavimu (sandoriu)
  • gebėjimas padidinti kliento
    pradinį čekį (lydintieji pardavimai)
  • gebėjimas „neprogramuoti"
    klientų nepasitenkinimo
  • gebėjimas dirbti su skirtingais
    klientų srautais
  • mokymų programa lanksti tiek turinio, tiek trukmės prasme - viskas priklauso nuo Jūsų siekiamo rezultato ir iššūkių

  • mokymų programą galima pritaikyti prie Jūsų įmonės specifikos

  • * vidinių mokymų kaina ir trukmė gali kisti, priklausomai nuo užsakovo poreikių ir pageidavimų
mokymų programa lanksti tiek turinio, tiek trukmės prasme - viskas priklauso nuo Jūsų siekiamo rezultato ir iššūkių

mokymų programą galima pritaikyti prie Jūsų įmonės specifikos

* vidinių mokymų kaina ir trukmė gali kisti, priklausomai nuo užsakovo poreikių ir pageidavimų
norite išsigryninti, kokie mokymai tiks Jums - pabendraukime:
atsiliepimai
atsiliepimai
MB Combat Vinni
įm.k.: 306066234
pvm: LT100014923712
Vilnius, Mindaugo g. 23
Kontaktai
+370 616 98 989
valentinas@grizliometodas.lt
Autorinės teisės
© 2013-2023 Grizlio Metodas
- Visos teisės saugomos
Privatumo politika