Dirbu taip, kad „Grizlio metodas" organizuojami mokymai ne tik atneštų realią naudą, bet ir būtų prieinami visiems klientams. Priklausomai nuo įmonės situacijos ir turimų tikslų, siūlomi vidiniai ar išoriniai (atvirieji) mokymai.
Vidiniai mokymai yra organizuojami konkrečios įmonės darbuotojams. Mokymų metu aptariamos temos ir lavinami praktiniai įgūdžiai yra orientuoti būtent į tos įmonės pardavimų specifiką. „Gludinami" tie darbuotojų įgūdžiai, kurie reikalingi, parduodant konkrečią prekę/ paslaugą tiksliniam įmonės pirkėjui. Ieškoma efektyviausių sprendimų, kaip spręsti konkrečias įmonės veikloje iškylančias problemas. O ne tik tas, kurios, teoriškai, gali trukdyti sėkmingiems pardavimams. Taigi, vidiniai pardavimų mokymai „sukasi" apie tai, kas vyksta Jūsų įmonėje. Ir, svarbiausia, mokoma, kaip sėkmingai susidoroti su iššūkiais, trukdančiais džiaugtis efektyvesniais pardavimais.
Išoriniai pardavimų mokymai „užkabina" šią sritį šiek tiek iš toliau. Šio tipo mokymuose dalyvauja įvairių įmonių darbuotojai. Neretai – ir pavieniai asmenys, motyvuoti pagerinti savo, kaip esamo/ būsimo pardavėjo įgūdžius. Ruošdamas ir organizuodamas pardavimų mokymus, siekiu, kad naudingų žinių bei įgūdžių, reikalingų darbe, išsineštų kiekvienas. Tiek tas, kuris parduoda, pavyzdžiui, miegamojo baldus. Tiek ir užsiimantis finansinių produktų prekyba.
Tikėtina, kad, aptarus teorinę medžiagą bei atlikus praktines užduotis, savo įmonės „veido" nepamatysite. Tačiau gausite vertingas žinias bei praktinius įrankius, kaip juos panaudoti, atliekant sėkmingus pardavimus. O, taip pat – neįkainojamą galimybę žinių bei motyvacijos pasisemti ne tik iš lektoriaus, bet ir kitų kursų dalyvių. Tarp jų būna ne tik „žalių", bet ir šios srities profesionalų. Pastarieji, nors ir gali pasigirti solidžia patirtimi pardavimuose, yra sąmoningi ir suvokia nuolatinio mokymosi svarbą.
Akivaizdu, kad naudingi tiek vidiniai, tiek išoriniai pardavimų mokymai. Kaip nuspręsti, kokie kursai Jums ar Jūsų įmonės darbuotojams yra tinkamiausi? Vienas svarbiausių kriterijų – tikslas, dėl kurio mokymai yra reikalingi. Ar pastebėjote ydingas praktikas, dėl kurių, tikėtina, pardavimai yra neefektyvus? O gal aktualu atnaujinti/ sustiprinti pardavimų komandos žinias ar įgūdžius?
Kitas svarbus kriterijus – darbuotojų skaičius. Mažoms įmonėms, turinčioms vos kelis (1-3) darbuotojus, rekomenduojami išoriniai vadybininko/ pardavėjo mokymai. Išoriniai kursai – geras pasirinkimas ir būsimiems/ esamiems pardavėjams, norintiems pakelti savo vertę darbo rinkoje. Taip pat, savarankiškai nusprendusiems tobulinti įgūdžius, reikalingus dabartinėje pozicijoje.
Vidiniai pardavimų mokymai – efektyviausia investicija didesnėms įmonėms, kurių pardavimų komandoje yra daugiau nei 5 žmonės. Tiek vidiniai, tiek išoriniai mokymai vyksta klientui patogiausiu būdu – gyvai arba internetu.
Norite išskirtinio dėmesio konkrečiai situacijai ar problemai? Rinkitės „Grizlio metodas" siūlomas individualias konsultacijas, apimančias įvairias, tik Jums aktualias problemas. Jokių ėjimų „tiesiai per aplinkui". Aptariame, analizuojame, mokomės sėkmingai išspręsti ir džiaugiamės akivaizdžiai geresniais pardavimų rezultatais!