mokymai

proaktyvus pardavimas: nuo chaoso prie sistemos

Trukmė: 1-3 dienos (8-24 ak. val.)*
Kaina: 1370 € (+ PVM) - 1 diena (8 ak. val.)*
Grupė: 2-20 žmonių

Formatas: gyvai arba nuotoliniu būdu
domina
Sėkmingas pardavimas nėra atsitiktinumas – tai logiškas algoritmas, kurį galima perprasti ir pritaikyti įvairioms sritims. Mokymuose kalbėsime apie elgseną kuriančia pardavimus, laužysime mitus ir analizuosime visą pardavimo procesą: nuo pasiruošimo iki sėkmingo sandorio. Daug dėmesio skirsime užduotims, kurios padeda suformuoti pardavėjo įgūdžius ir veiksmų logiką.

Mokymai skirti:
  • pardavėjams ir vadovams, aktyviai parduodantiems B2B ir B2C
  • specialistams, kuriems pardavimai - reikalinga darbo dalis
  • naujokams, norintiems svarbiausių pardavimo įgūdžių
mokymų nauda
  • Jūs gaunate nugludintą įgūdžių rinkinį, su kuriuo galėsite sėkmingai pardavinėti
    profesionalūs įgūdžiai
    Jūs gaunate nugludintą įgūdžių rinkinį, su kuriuo galėsite sėkmingai pardavinėti
  • Nesvarbu, ką parduodate dabar, ar pardavinėsite ateityje - būsite pasiruošę
    veiksmų sistema
    Nesvarbu, ką parduodate dabar, ar pardavinėsite ateityje - būsite pasiruošę
  • Sudie chaosui ir perdegimui. Išmoksite racionaliai išnaudoti laiką ir jėgas. Daugiau energijos, pasitikėjimo ir stabilumo
    sudie chaosui ir perdegimui
    Išmoksite racionaliai išnaudoti laiką ir jėgas. Daugiau energijos, pasitikėjimo ir stabilumo
  • Daugiau, pelningiau, greičiau. Jūs ne tik reguliariai ir stabiliai kartosite, bet ir užauginsite savo pardavimus
    daugiau pelningiau greičiau
    Jūs ne tik reguliariai ir stabiliai kartosite, bet ir užauginsite savo pardavimus
mokymų turinys
  • 1
    parduodanti elgsena
    Kas nulemia pardavėjo rezultatus? 3 pardavėjo elementai. PRO-aktyvaus pardavimo ciklas.
  • 2
    pasiruošimas
    Kaip ir kam ruoštis? Ką parduodam? Kas klientas (TA)? Tikslai, planas, KPI: kaip racionaliai dirbti?
  • 3
    kontaktas
    Kaip kurti kontaktą? Klientų tipologija: kas veikia, o kas ne? Socialinis kapitalas: kas tai ir kodėl?
  • 4
    situacija ir poreikiai
    Kodėl klausimai? Interviu tikslai ir būtini faktai? Kaip sužadinti paslėptus poreikius?
  • 5
    įtaigus pasiūlymas
    Kas yra „suprantama kalba"? Išties vertingas pasiūlymas. Galingi argumentai.
  • 6
    sandorio užbaigimas
    Sandorio gairės ir 3 scenarijai. 7 P: kaip nenusibosti ir negaišti laiko (atidėtas sandoris)?
  • 7
    prieštaravimų valdymas
    Ką svarbu suprasti? 3 prieštaravimų lygiai, kaip su kiekvienu dirbti?
ugdomi gebėjimai
  • gebėjimas savarankiškai pasiruošti pardavimams, kiekvienam etapui
  • gebėjimas analizuoti savo veiksmus, lankstumas kintančioms aplinkybėms
  • gebėjimas susikalbėti su skirtingais klientais, kurti ilgalaikius santykius
  • gebėjimas išklausti ir išgirsti faktus, reikalingus sėkmingam pardavimui
  • gebėjimas pateikti produkto vertes klientui svarbiais argumentais
  • gebėjimas kiekvieną kontaktą užbaigti pamatuojamu rezultatu
  • gebėjimas ekologiškai užnorinti klientą imtis veiksmų
  • gebėjimas keisti kliento nuostatas ir įtaigiai apginti savo poziciją
  • mokymų programa lanksti tiek turinio, tiek trukmės prasme - viskas priklauso nuo Jūsų siekiamo rezultato ir iššūkių

  • mokymų programą galima pritaikyti prie Jūsų įmonės specifikos

  • * vidinių mokymų kaina ir trukmė gali kisti, priklausomai nuo užsakovo poreikių ir pageidavimų
mokymų programa lanksti tiek turinio, tiek trukmės prasme - viskas priklauso nuo Jūsų siekiamo rezultato ir iššūkių

mokymų programą galima pritaikyti prie Jūsų įmonės specifikos

* vidinių mokymų kaina ir trukmė gali kisti, priklausomai nuo užsakovo poreikių ir pageidavimų
norite išsigryninti, kokie mokymai tiks Jums - pabendraukime:
atsiliepimai
atsiliepimai
MB Combat Vinni
įm.k.: 306066234
pvm: LT100014923712
Vilnius, Mindaugo g. 23
Kontaktai
+370 616 98 989
valentinas@grizliometodas.lt
Autorinės teisės
© 2013-2023 Grizlio Metodas
- Visos teisės saugomos
Privatumo politika