klientų aptarnavimo mokymai

klientų aptarnavimo mokymai
02
06
11
  • mokymų programos lanksčios tiek turinio, tiek trukmės prasme - viskas priklauso nuo Jūsų siekiamo rezultato ir iššūkių

  • mokymų programas galima pritaikyti prie Jūsų įmonės specifikos
mokymų programos lanksčios tiek turinio, tiek trukmės prasme - viskas priklauso nuo Jūsų siekiamo rezultato ir iššūkių

mokymų programas galima pritaikyti prie Jūsų įmonės specifikos
norite išsigryninti, kokie mokymai tiks Jums - pabendraukime:
atsiliepimai
atsiliepimai
Profesionalus klientų aptarnavimas – viena svarbiausių užduočių, su kuria susiduria skirtingų sričių įmonės. Pavykus ją tinkamai įgyvendinti, galima pasiekti kur kas daugiau, nei vienkartinis pirkimo – pardavimo procesas. Suburiamas platus lojalių klientų ratas bei suformuojamas pageidaujamas įmonės įvaizdis visuomenėje.

Vadovas neturi tikėtis, jog jo įmonėje dirbantys darbuotojai yra iš prigimties puikūs savo srities specialistai. Geras, strategiškai mąstantis vadovas turi skatinti juos augti, įgyti reikiamų žinių bei gebėjimų. Žinoma, atnaujinti ir jau turimus. Sėkmingai susidoroti su šia užduotimi gali padėti „Grizlio metodas" organizuojami klientų aptarnavimo mokymai. Jų metu aptariamos svarbiausios temos (klientų poreikiai, konfliktinės situacijos ir kita), aktualios šioje srityje dirbantiems ir aukščiausių rezultatų siekiantiems specialistams.
MB Combat Vinni
įm.k.: 306066234
pvm: LT100014923712
Vilnius, Mindaugo g. 23
Kontaktai
+370 616 98 989
valentinas@grizliometodas.lt
Autorinės teisės
© 2013-2023 Grizlio Metodas
- Visos teisės saugomos
Privatumo politika