„Kam man reikalingi tie mokymai, jei, ieškodamas darbuotojų, reikalauju atitinkamo darbo patirties?". Tai – tik viena iš abejonių, galinti kilti įmonių vadovams, sprendžiantiems, ar klientų aptarnavimo mokymai – lėšų bei laiko atžvilgiu tikslingas sprendimas. Šį teiginį iš karto galime „susprogdinti". Jei darbuotojas turi patirtį klientų aptarnavimo srityje, tai dar nereiškia, jog savo darbą atliko tinkamai. Yra universalių reikalavimų, nuo kurių profesionalus klientų aptarnavimas neatsiejamas. Tačiau nemaža jų dalis susijusi su konkrečios įmonės veiklos specifika, filosofija, vertybėmis ir pan.
Darbuotojui nepakanka formaliai susipažinti su Jūsų įmonės klientų aptarnavimo standartu. Privalu jį suvokti bei, vaizdžiai tariant, pradėti juo gyventi savo kasdienėje profesinėje veikloje. Galiausiai, bet kokios srities žinios bei įgūdžiai turi būti reguliariai atnaujinami. Vadinasi, klientų aptarnavimo mokymai yra naudingi ne tik pradedantiems, bet ir patyrusiems darbuotojams.
Įmonės augimo galimybės yra tiesiogiai proporcingos klientų pasitenkinimui. Patenkintas klientas – tai klientas, kurio lūkesčiai buvo išpildyti ar, idealu, net ir viršyti. Jis taps lojaliu ir, ne mažiau svarbu, formuos teigiamą nuomonę apie Jūsų įmonę savo pažįstamų rate ar internetinėje erdvėje. Būtent lojalūs klientai atneša didžiausią pelną. Tai patvirtina atliktų tyrimų rezultatai bei asmeninė verslininkų patirtis. Kaip žinia, naujų klientų pritraukimas reikalauja didesnių investicijų, nei turimų, Jumis jau pasitikinčių, išlaikymas.
Taigi, klientų aptarnavimo mokymų būtinybė kiekvienai įmonei, nepriklausomai nuo jos veiklos specifikos, yra akivaizdi. Patenkinti klientai, į kurių poreikius buvo tinkamai atliepta. Įmonės vadovai, besidžiaugiantys augančiu pelnu. Darbuotojai, gaunantys galimybę augti kaip specialistai. Savo teikiama nauda – tai visapusiškai reikalinga paslauga. O mokymų kaina – visai nedidelė investicija.